Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu przypomina, że na podstawie §3
Umowy o wypłatę dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 Przedsiębiorca jest obowiązany złożyć do Urzędu Pracy dokumenty potwierdzające
prawidłowość wykorzystania otrzymanych środków oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie pracowników, na których otrzymał dofinansowanie, w terminie 30 dni po zakończeniu okresu dofinansowania. W tym celu należy złożyć do powiatowego urzędu pracy formularz rozliczeniowy dostępny na stronie https://oswiecim.praca.gov.pl/dla-pracodawcow-i-przedsiebiorcow/tarcza/15zzb-wynagrodzenia Do przedmiotowego formularza rozliczeniowego należy dołączyć niezbędne dokumenty pozwalające na weryfikację wydatkowanej pomocy:
- listę płac za każdy miesiąc otrzymanego wsparcia,
- dokument(y) potwierdzający(e) przelewy wynagrodzeń pracowników, bądź odbiór wypłaty w gotówce (np. wyciąg bankowy) za każdy miesiąc otrzymanego wsparcia,
- deklarację ZUS DRA za każdy miesiąc otrzymanego wsparcia oraz potwierdzenia przelewu kwoty składek do ZUS,
- raport imienny RCA za każdy miesiąc otrzymanego wsparcia, w przypadku choroby pracownika również druk RSA
Dofinansowanie powinno być przeznaczone na
koszty wynagrodzeń pracowników i/lub należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne. Środki wydatkowane niezgodnie z przeznaczeniem podlegają zwrotowi bez odsetek, w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty.
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu