Swoją wiedzą i doświadczeniem podczas wydarzenia podzielą się Anna Ledwoń-Blacha - pasjonatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas, Co-founder CRASH Monday, trener i konsultant marketingowy oraz Bartłomiej Rak, który w Socjomanii odpowiada za rozwój spółki, specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym.
W programie wydarzenia:
- Modne, ale czy skuteczne? Czyli o trendach marketingowych na nadchodzący rok
Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas
Początek roku, to zawsze okazja do poruszania tematu nadchodzących trendów. Pokolenie Z, boty, autentyczność, wyszukiwanie głosowe czy też rok Big Data. Ale które tak naprawdę mają sens i jak wybrać skuteczne dla nas działania? Żeby nie wróżyć z fusów, a wyciągać wnioski i dobierać efektywne działania dla firmy koniecznie wpadnij na to wystąpienie! - 10 przemyśleń po 10 latach prowadzenia działalności gospodarczej i kilku spółek
Bartłomiej Rak, Socjomania
Dekada to odpowiedni okres do bardziej holistycznego spojrzenia na prowadzenie firmy. Na co zwrócić uwagę, jakich błędów się wystrzegać i jak utrzymać się na rynku. A przede wszystkim czy warto wybrać taką właśnie drogę. Przyjdź koniecznie!
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego zaprasza 12 marca br. od godz. 17.30 do klubu The Stage (Kraków, ul. Łobzowska 3). Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja za pomocą formularza rejestracyjnego.
Więcej szczegółów na stronie www.malopolska.pl/aktualnosci/biznes-i-gospodarka/marketing-na-czasie.
Dodatkowe informacje można uzyskać: barbara.niec@umwm.pl, tel. 12 63 03 370.