Zamówienia - Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Nested Applications

Zamówienia publiczne

Dane kontaktowe

INFORMACJA TELEFONICZNA  - PUP W OŚWIĘCIMIU
 
DZIENNIK PODAWCZY
OBSŁUGA DZIENNIKA PODAWCZEGO – INFORMACJA
Patrycja Warmuz- referent
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71
pokój: 1 - parter
 
e-mail: poczta@pup.oswiecim.pl
ePUAP: /PUPOswiecim/SkrytkaESP
 
DYREKCJA POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OŚWIĘCIMIU
DYREKTOR
Józef Kała
 
tel:
 
33 842 49 07
 
pokój: 211 – II piętro
 
e-mail: sekretariat@pup.oswiecim.pl
 
ZASTĘPCA DYREKTORA
Patrycja Bies-Walus
 
tel:
 
33 842 49 07
 
pokój: 213 – II piętro
 
e-mail: p.bies@pup.oswiecim.pl
 
                                                                SEKRETARIAT
OBSŁUGA SEKRETARIATU
 
Ewa Rusocka - inspektor powiatowy
 
tel:

33 842 49 07
33 842 57 71
33 844 41 45

wewn. 1212

 

pokój: 212 – II piętro
 
e-mail:

sekretariat@pup.oswiecim.pl

erusocka@pup.oswiecim.pl​​​​​​​

 

Agnieszka Wróbel
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71
33 844 41 45
pokój: 212 – II piętro
 
e-mail:

sekretariat@pup.oswiecim.pl

DZIAŁ EWIDENCJI
KIEROWNIK DZIAŁU EWIDENCJI
Teresa Fyderek
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1007
pokój: 7 - parter
 
e-mail: t.fyderek@pup.oswiecim.pl
Anna Łagos – specjalista ds. rejestracji
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1008, 1003
33 432 23 51
 
pokój: 8 - parter
 
e-mail: a.lagos@pup.oswiecim.pl
Małgorzata Iwanicka – specjalista ds. rejestracji
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1008, 1003
33 432 23 51
 
pokój: 8 - parter
 
e-mail: m.iwanicka@pup.oswiecim.pl
Małgorzata Klęczar – specjalista ds. rejestracji
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1008, 1003
33 432 23 51
 
pokój: 8 - parter
 
e-mail: m.kleczar@pup.oswiecim.pl
Renata Makuch-Wojtek – specjalista ds. rejestracji
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1008, 1003
33 432 23 51
 
pokój: 8 - parter
 
e-mail: r.makuch.wojtek@pup.oswiecim.pl
 
EWIDENCJA I ŚWIADCZENIA, DODATKI AKTYWIZACYJNE
Anna Pidło – starszy inspektor powiatowy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1215
 
pokój: 215 – II piętro
 
e-mail: a.pidlo@pup.oswiecim.pl
Gabriela Zwierz– specjalista ds. ewidencji i świadczeń
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1215
 
pokój: 215 – II piętro
 
e-mail: g.nocula@pup.oswiecim.pl
Agnieszka Momot – specjalista ds. ewidencji i świadczeń
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1215
 
pokój: 215 – II piętro
 
e-mail: a.momot@pup.oswiecim.pl
 
DZIAŁ USŁUG RYNKU PRACY
KIEROWNIK DZIAŁU USŁUG I RYNKU PRACY
Marzena Chmielowska
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1111
 
pokój: 111 – I piętro
 
e-mail: m.chmielowska@pup.oswiecim.pl
 
POŚREDNICTWO PRACY, OFERTY PRACY, EURES, ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMNCÓW, PUNKT INFORMACYJNY DLA OBYWATELI UKRAINY
Wioleta Hadło – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 2110
 
pokój: 110 – II piętro
 
e-mail: w.hadlo@pup.oswiecim.pl
Jolanta Krzyścin – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1110
 
pokój: 110 – II piętro
 
e-mail: j.krzyscin@pup.oswiecim.pl
 
   
   
   
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery A, B, C, Dud
Anita Rusin – doradca zawodowy/ doradca klienta
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1109
33 432 23 53
 
pokój: 109 - I piętro
 
e-mail: a.rusin@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery Duf, E, F, G, H, I, Jo
Marta Poznańska  – pośrednik pracy /doradca klienta
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1109
33 432 23 53
 
pokój: 109a – I piętro
 
e-mail: m.poznanska@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery Kt, L,Ł, M, Nos
Wojciech Wiktorek – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1109
33 432 23 53
 
pokój: 109a – I piętro
 
e-mail: w.wiktorek@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery T, U, W, Y, Z, Ź, Ż
Ewelina Witek – doradca zawodowy / doradca klienta
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 2109
33 432 23 53
 
pokój: 109a – I piętro
 
e-mail: e.witek@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery Ju, Ks
Aneta Wojas – doradca zawodowy/ doradca klienta
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 2106
33 432 23 52
 
pokój: 106 – I piętro
 
e-mail: a.wojas@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery Not, O, P, Ro
Aneta Całus – doradca zawodowy/ doradca klienta
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 2106
33 432 23 52
 
pokój: 106 – I piętro
 
e-mail: a.calus@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery Ró, S, Sz, Ś
Agnieszka Klimkowicz – doradca zawodowy/ doradca klienta
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1106
33 432 23 52
 
pokój: 106 – I piętro
 
e-mail: a.klimkowicz@pup.oswiecim.pl
 
 
 
DZIAŁ INSTRUMENTÓW RYNKU PRACY
KIEROWNIK DZIAŁU INSTRUMNETÓW RYNKU PRACY
Sylwia Jurecka
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1103
 
pokój: 103 – I piętro
 
e-mail: s.jurecka@pup.oswiecim.pl
 
STAŻE, BONY STAŻOWE
Teresa Jarnot – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1101
 
pokój: 101 – I piętro
 
e-mail: t.jarnot@pup.oswiecim.pl
Agnieszka Pędziwiatr – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1101
 
pokój: 101 – I piętro
 
e-mail: a.pedziwiatr@pup.oswiecim.pl
 
SZKOLENIA ZAWODOWE, KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY, STUDIA PODYPLOMOWE
Izabela Staroń – specjalista ds. rozwoju zawodowego
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1114, 2114
 
pokój: 114 – I piętro
 
e-mail: i.staron@pup.oswiecim.pl
Anna Malik – specjalista ds. rozwoju zawodowego
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1114, 2114
 
pokój: 114 – I piętro
 
e-mail: a.malik@pup.oswiecim.pl
 
PRACE INTERWENCYJNE,ROBOTY PUBLICZNE,WYPOSAŻENIE/DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY/ŚRODKI NA PODJĘCIE DZIAŁANOŚCI GOSPODARCZEJ,BONY NA ZASIEDLENIE, PRACE SPOŁECZNIE- UŻYTECZNE,REFUNDACJE KOSZTÓW OPIEKI NAD DZIECKIEM LUB OSOBĄ ZALEŻNĄ
Anna Bielecka– specjalista ds. programów
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1105
 
pokój: 105 – I piętro
 
e-mail: a.bielecka@pup.oswiecim.pl
Anna Walancik– specjalista ds. programów
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 2105
 
pokój: 105 – I piętro
 
e-mail: a.walancik@pup.oswiecim.pl
Magdalena Kowaliczek– specjalista ds. programów
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1105
 
pokój: 105 – I piętro
 
e-mail: m.kowaliczek@pup.oswiecim.pl
 
PROGRAMY I PROJEKTY RYNKU PRACY
Rafał Adamik– specjalista ds. programów
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1104
 
pokój: 104 – I piętro
 
e-mail: r.adamik@pup.oswiecim.pl
 
DZIAŁ ORGANIZACYJNO – ADMINISTRACYJNY
KIEROWNIK DZIAŁU ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNEGO
Iwona Romanek-Zając
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1204
 
pokój: 204 – II piętro
 
e-mail: i.romanek@pup.oswiecim.pl
 
STANOWISKO DS. KADR – ARCHIWISTA
Dorota Łach– starszy inspektor powiatowy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1210
 
pokój: 210– II piętro
 
e-mail: d.lach@pup.oswiecim.pl
 
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA URZĘDU
Ireneusz Drabik– specjalista/ Inspektor Ochrony Danych                        Osobowych
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1209
 
pokój: 209– II piętro
 
e-mail: i.drabik@pup.oswiecim.pl
INFORMATYKA
Agata Walter - informatyk
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1202
 
pokój: 202– II piętro
 
e-mail: a.walter@pup.oswiecim.pl
 
DZIAŁ FINANSOWO – KSIĘGOWY
KIEROWNIK DZIAŁU – GŁÓWNY KSIĘGOWY
Urszula Boba
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1205
 
pokój: 205– II piętro
 
e-mail: u.boba@pup.oswiecim.pl
 
OBSŁUGA FINANSOWA BUDŻETU JST
Beata Gryszan– starszy inspektor powiatowy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1207
 
pokój: 207– II piętro
 
e-mail: b.gryszan@pup.oswiecim.pl
OBSŁUGA FINANSOWA FUNDUSZU PRACY/STATYSTYKI
Beata Zajas– starszy inspektor powiatowy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1206
 
pokój: 206– II piętro
 
e-mail: b.zajas@pup.oswiecim.pl
 
OBSŁUGA FINANSOWA
Aneta Cegielska– starszy inspektor powiatowy
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1207
 
pokój: 207– II piętro
 
e-mail: a.kumelska@pup.oswiecim.pl
 
PROJEKTY - REFUNDACJE
Magdalena Kliś– specjalista ds. programów
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1208
 
pokój: 208– II piętro
 
e-mail: m.klis@pup.oswiecim.pl
Gabriela Okręglicka – referent
 
tel:
 
33 842 49 07
33 842 57 71       wew. 1208
 
pokój: 208– II piętro
 
e-mail: g.okreglicka@pup.oswiecim.pl
 
 
INFORMACJA TELEFONICZNA  -  FILIA PUP W KĘTACH
 
                                                                SEKRETARIAT
 
Obsługa Sekretariatu
 
tel:
 
33 845 06 07
33 845 26 24  wew.5200
33 842 95 40
pokój: 8– II piętro
 
e-mail: filia.poczta@pup.oswiecim.pl
 
KIEROWNIK Filii PUP w Kętach
Marzena Tomala
 
tel:
 
33 845 06 07
33 845 26 24  wew. 5218
 
pokój: 7– II piętro
 
e-mail: m.tomala@pup.oswiecim.pl
 
 
REJESTRACJA OSÓB BEZROBOTNYCH I POSZUKUJĄCYCH PRACY
Robert Gniłka – inspektor powiatowy
 
tel:
 
33 845 06 07
33 845 26 24         wew. 5208
 
pokój: 10– II piętro
 
e-mail: r.gnilka@pup.oswiecim.pl
Beata Lach – starszy inspektor powiatowy
 
tel:
 
33 845 06 07
33 845 26 24         wew. 5210
 
pokój: 10 – II piętro
 
e-mail: b.lach@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery A-J
Agata Lech-Zemanek  – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 95 41
33 842 57 71       wew. 5201
 
pokój: 9 - II piętro
 
e-mail: a.lech-zemanek@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery K-O
Wioletta Drewniany – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 95 53
33 842 57 71       wew. 5213
 
pokój: 4 – II piętro
 
e-mail: w.drewniany@pup.oswiecim.pl
 
Obsługa klienta, nazwiska na litery P-Ż
Natalia Wójcik – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 95 41
33 842 57 71       wew. 5201
 
pokój: 9 – II piętro
 
e-mail: n.wojcik@pup.oswiecim.pl
 
 
OBSŁUGA PRACODAWCÓW, ZATRUDNIANIE CUDZOZIEMCÓW
Alina Hałat– doradca zawodowy
 
tel:
 
33 842 95 57
33 842 57 71       wew. 5217
 
pokój: 6 – II piętro
 
e-mail: a.halat@pup.oswiecim.pl
Anna Sztandera – pośrednik pracy
 
tel:
 
33 842 95 57
33 842 57 71       wew. 5217
 
pokój: 6 – II piętro
 
e-mail: a.sztandera@pup.oswiecim.pl
 
EWIDENCJA, SZKOLENIA
Agnieszka Serwin– inspektor powiatowy/
                                  specjalista ds. rozwoju zawodowego
 
tel:
 
33 842 95 54
33 842 57 71       wew. 5214
 
pokój: 11 – II piętro
 
e-mail: a.serwin@pup.oswiecim.pl
 
 

Godziny otwarcia

Godziny pracy Urzędu:
 

Poniedziałek

7:00 – 15:00

Wtorek

7:00 – 16:00

Środa

7:00 – 15:00

Czwartek

7:00 – 15:00

Piątek

7:00 - 14:00


​​​​


Facebook

​​Logo Facebook

 

 


Rejestracja w urzędzie

Rejestracja


Priorytety KFS na 2025 rok

Priorytety wydatkowania Krajowego Funduszu Szkoleniowego w roku 2025
 
Limit podstawowy tzw. Pula Ministra:
  1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w zawodach określonych jako deficytowe na danym terenie tj. w powiecie lub w województwie.
  2. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w związku z zastosowaniem
    w firmach nowych procesów, technologii i narzędzi pracy.
  3. Wsparcie kształcenia ustawicznego pracodawców i ich pracowników zgodnie
    z potrzebami szkoleniowymi, które pojawiły się na terenach dotkniętych przez powódź we wrześniu 2024 roku.
  4. Poprawa zarządzania i komunikacji w firmie w oparciu o zasady przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi, rozwoju dialogu społecznego, partycypacji pracowniczej i wspierania integracji w miejscu pracy.
  5. Promowanie i wspieranie zdrowia psychicznego oraz tworzenie przyjaznych środowisk pracy poprzez m.in. szkolenia z zakresu zarządzania wiekiem, radzenia sobie ze stresem, pozytywnej psychologii, dobrostanu psychicznego oraz budowania zdrowej i różnorodnej kultury organizacyjnej.
  6. Wsparcie cudzoziemców, w szczególności w zakresie zdobywania wiedzy na temat polskiego prawa pracy i integracji tych osób na rynku pracy.
  7. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji niezbędnych w sektorze usług zdrowotnych i opiekuńczych.
  8. Rozwój umiejętności cyfrowych.
  9. Wsparcie rozwoju umiejętności związanych z transformacją energetyczną.
 
      Rezerwa tzw. Pula Rady Rynku Pracy:
  1. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób po 50 roku życia.
  2. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
  3. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji osób z niskim wykształceniem.
  4. Wsparcie rozwoju umiejętności i kwalifikacji w obszarach/branżach, które powiatowe urzędy pracy określą na podstawie wybranych przez siebie dokumentów strategicznych, analiz czy planów rozwoju jako istotne dla danego powiatu czy województwa.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Nabór wniosków o przyznanie środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego na kształcenie ustawiczne pracodawców i pracowników na 2025 rok zostanie ogłoszony po otrzymaniu środków. Wówczas dostępne będą również dokumenty do pobrania, tj. wzór wniosku o przyznanie środków z KFS, Formularz pomocy de minimis dla przedsiębiorców niezbędne do przedłożenia w tut. Urzędzie oraz obowiązujące Zasady przyznawania środków na finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców z Krajowego Funduszu Szkoleniowego przez Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości finansowania i kształcenia pracowników i/lub pracodawców z KFS można uzyskać w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu pod numerem telefonu (33) 842-49-07 wewn. 1101 lub e-mailowo: szkolenia@pup.oswiecim.pl.
 
 

Informacje o Urzędzie

Godziny urzędowania
poniedziałek, środa,czwartek

7:00 - 15:00

​​​​rejestracja:
7:30 - 14:00
obsługa klientów:
7:30 - 14:30 wtorek:
7.00 - 16.00

rejestracja:
7:30 - 15:00
obsługa klientów:
7:30 - 15:30 piątek:
7.00 - 14.00

rejestracja:
7:30 - 13:30
obsługa klientów:
7:30 - 13:30

​​​​​​

 


RODO

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu (PUP) – Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim (tel. 33 842 49 07, 33 842 57 71,  33 844 41 44;  e-mail: poczta@pup.oswiecim.pl)
  2. Inspektorem ochrony danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oświęcimiu jest Pan Ireneusz Drabik (e-mail: iod@pup.oswiecim.pl).
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w przypadku projektów unijnych zgodnie z warunkami umowy i przez czas przedawnienia ewentualnych roszczeń, jednak nie krócej niż przez czas określony przepisami prawa, w tym dla celów archiwalnych przez okres podyktowany ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w oparciu o Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt obowiązujący w PUP w Oświęcimiu.  Dane zgromadzone w prowadzonym przez PUP rejestrze danych będą przetwarzane przez okres 50 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono udzielanie pomocy. Jednolity rzeczowy wykaz akt dla Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimi
  5. Z zastrzeżeniem pkt 6 i 7 posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Z prawa do bycia zapomnianym nie można skorzystać: - w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, którego podlega administrator danych (t.j.: prawa polskiego), lub do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznych lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych. - w zakresie w jakim przetwarzanie danych jest niezbędne do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego (t.j.: prawa polskiego), jak również, jeżeli będzie to niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  7. Z prawa do przenoszenia danych nie można skorzystać do przetwarzania danych, które jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi.
  8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane adresowe: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, fax. 22 531 03 01
Prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi klauzulami informacyjnym dla poszczególnych grup klientów  Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu znajdującymi się poniżej:
 

Terminy wypłat zasiłków

Miesiąc PUP Oświęcim Filia Kęty
Styczeń 13.01.2025r.
14.01.2025r.
23.01.2025r.
14.01.2025r.
Luty 13.02.2025r.
14.02.2025r.
20.02.2025r.
14.02.2025r.
Marzec 13.03.2025r.
14.03.2025r.
24.03.2025r.
14.03.2025r.
Kwiecień 11.04.2025r.
14.04.2025r.
22.04.2025r.
14.04.2025r.
Maj 13.05.2025r.
14.05.2025r.
22.05.2025r.
14.05.2025r.
Czerwiec 13.06.2025r.
14.06.2025r.
23.06.2025r.
13.06.2025r.
Lipiec 11.07.2025r.
14.07.2025r.
23.07.2025r.
14.07.2025r.
Sierpień 13.08.2025r.
14.08.2025r.
21.08.2025r.
14.08.2025r.
Wrzesień 11.09.2025r.
12.09.2025r.
22.09.2025r.
12.09.2025r.
Październik 13.10.2025r.
14.10.2025r.
23.10.2025r.
14.10.2025r.
Listopad 13.11.2025r.
14.11.2025r.
20.11.2025r.
14.11.2025r.
Grudzień 11.12.2025r.
12.12.2025r.
19.12.2025r.
12.12.2025r.
Wypłaty w banku będą odbywać się w godzinach:
PUP Oświęcim: 8:00-16:30
Filia Kęty: 11:00-15:00

Krajowy Fundusz Szkoleniowy - UWAŻAJ NA PRÓBY WYŁUDZEŃ!

W najbliższych dniach ruszają nabory ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) w powiatowych urzędach pracy w Małopolsce.

Już dzisiaj docierają do nas sygnały o próbach nadużyć stosowanych przez instytucje szkoleniowe, polegających m.in. na zawyżaniu cen szkoleń na wystawianych dokumentach księgowych i zwracaniu ich pracodawcom, którzy będą składać wnioski o dofinansowanie szkoleń w konkretnych instytucjach na szkolenia w zawyżonych cenach.

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie informuje, że takie praktyki są niedopuszczalne i niezgodne z prawem. Prosimy o zgłaszanie wszelkich incydentów, które budzą Państwa wątpliwości na adres kfs@wup-krakow.pl

Informacji dotyczących sposobu wypełniania wniosku udzielają Konsultanci KFS w każdym powiatowym urzędzie pracy w Krakowie oraz Konsultanci KFS w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie telefonicznie, mailowo lub podczas organizowanych spotkań informacyjnych o KFS.


Oferty pracy


Dodaj ofertę pracy


Bon szkoleniowy

nnk.asset.publisher.attachments

Zasady przyznawania i finansowania bonów szkoleniowych
Zasady przyznawania i finansowania bonów szkoleniowych.pdf 229 KB
Biznes plan
Biznes plan.doc 66 KB
Biznes plan -
Biznes plan - pdf.pdf 159 KB
Uprawdopodobnienie zatrudnienia (bon szkoleniowy) -
Uprawdopodobnienie zatrudnienia (bon szkoleniowy) - pdf.pdf 240 KB
Uprawdopodobnienie zatrudnienia (bon szkoleniowy)
Uprawdopodobnienie zatrudnienia (bon szkoleniowy).doc 56 KB
Wniosek o przyznanie bonu szkoleniowego
Wniosek o przyznanie bonu szkoleniowego.doc 61 KB
Wniosek o przyznanie bonu szkoleniowego -
Wniosek o przyznanie bonu szkoleniowego - pdf.pdf 226 KB
KLAUZULA INFORMACYJNA dla osób reprezentujących działających w imieniu lub na rzecz przedsiębiorców osób fizycznych i innych podmiotów w szczególności osób prawnych w zakresie realizacji przez PUP w Oświęcimiu zamówień publicznych
KLAUZULA INFORMACYJNA dla osób reprezentujących działających w imieniu lub na rzecz przedsiębiorców osób fizycznych i innych podmiotów w szczególności osób prawnych w zakresie realizacji przez PUP w Oświęcimiu zamówień publicznych.pdf 107 KB
KLAUZULA INFORMACYJNA dla przedsiębiorców innych podmiotów osób fizycznych płatników składek w zakresie zadań określonych w ustawie - bez zawierania umowy
KLAUZULA INFORMACYJNA dla przedsiębiorców innych podmiotów osób fizycznych płatników składek w zakresie zadań określonych w ustawie - bez zawierania umowy.pdf 98 KB
Wzór umowy szkoleniowej w ramach bonu szkoleniowego
Wzór umowy szkoleniowej w ramach bonu szkoleniowego.doc 321 KB
KLAUZULA INFORMACYJNA dla uczestników postępowań o udzielenie zamówienia publicznego którego wartość nie przekracza 130 000 złotych - szkolenia osób bezrobotnych KFS
KLAUZULA INFORMACYJNA dla uczestników postępowań o udzielenie zamówienia publicznego którego wartość nie przekracza 130 000 złotych - szkolenia osób bezrobotnych KFS.pdf 97 KB

Rejestracja online

Informujemy, że rejestracji można dokonać elektronicznie za pośrednictwem portalu praca.gov.pl.

Do formularza rejestracji konieczne jest dołączenie wszystkich zeskanowanych dokumentów niezbędnych do rejestracji.
Formularz należy podpisać podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym ePUAP. Dniem rejestracji jest data zarejestrowania się na stronie
.

Jednocześnie informujemy, że osoby, które nie dysponują profilem zaufanym, a posiadają dostęp do bankowości elektronicznej mają możliwość potwierdzenia swojej tożsamości i założenie profilu zaufanego bez konieczności wizyty w punkcie potwierdzającym (szczegółowe informacje na stronie https://pz.gov.pl).

DOKUMENTY DO REJESTRACJI:
 

1. Dowód osobisty (lub paszport)
 
2. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (wszystkich ukończonych szkół, studiów):
 
✔      Dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu studiów
 
✔      Świadectwo ukończenia szkoły (oryginał lub ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem)
 
✔      Dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe
 
3. Dokumenty potwierdzające zatrudnienie:
 
✔      Świadectwa pracy-wszystkie (w przypadku umów o pracę)
 
✔      W przypadku niepełnych etatów (jeśli osiągane było przynajmniej minimalne** wynagrodzenie) należy przedłożyć zaświadczenie od pracodawcy dotyczące miesięcznych wynagrodzeń brutto wraz informacją dotyczącą opłaconych składek na Fundusz Pracy
i ubezpieczenia społeczne.
 
✔      Umowa uaktywniająca (niania)
- zaświadczenie z ZUS o okresie świadczenia usług na podstawie umowy uaktywniającej wraz
z informacją o opłaconych składkach społecznych.
 
✔      Pobieranie świadczenia pielęgnacyjnego lub zasiłku dla opiekuna
- zaświadczenie z OPS o okresie pobierania świadczenia wraz z informacją o przyczynie utraty prawa do w/w świadczenia
 
✔      Umowy zlecenie:
- umowa zlecenie (z datą rozpoczęcia i zakończenia zlecenia) lub zaświadczenie od zleceniodawcy o okresie wykonywania zlecenia,
 
* jeśli na umowę zlecenie podstawę wymiaru składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy stanowiła kwota co najmniej minimalnego wynagrodzenia za pracę w przeliczeniu na okres pełnego miesiąca oraz odprowadzane były składki na ubezpieczenie społeczne i FP - zaświadczenie o zleceniodawcy o podstawie brutto (każdy miesiąc) wraz z ogólną informacją
o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i Fundusz Pracy.
 
✔      Umowy o dzieło:
- należy przedłożyć wszystkie umowy o dzieło (z datą zakończenia pracy) lub zaświadczenie
o okresie wykonywania dzieła     
         
✔      Praca za granicą:
- Druk U-1 (E 301) lub dokumenty potwierdzające pracę (np.P-45, P-60).
 
4. Osoby, które prowadziły działalność gospodarczą:
 
✔      Decyzja o wyrejestrowaniu działalności gospodarczej (dotyczy działalności gospodarczej zakończonej przed 30.06.2011r.
 
✔      Zaświadczenie z ZUS o okresie opłacanych składek, wraz z informacją o ich podstawie+ informacja o odprowadzeniu składki na Fundusz Pracy
(*nie dotyczy osób opłacających preferencyjne składki ZUS).
 
5. W przypadku pobierania:
 
✔      Zasiłku chorobowego, macierzyńskiego:
- należy dostarczyć zaświadczenie z ZUS o okresie płatnych świadczeń wraz z wysokością
ich podstawy po ustaniu zatrudnienia
 
✔      Świadczenia rehabilitacyjnego:
- należy dostarczyć zaświadczenie z ZUS o okresie płatnych świadczeń wraz z wysokością
ich podstawy oraz decyzję z komisji lekarskiej o zdolności do pracy
 
✔      Renty z tytułu niezdolności do pracy:
- decyzja o przyznaniu i wstrzymaniu renty lub zaświadczenie z ZUS o okresie pobierania renty,
- decyzję z komisji lekarskiej o zdolności do pracy
 
✔      Renty rodzinnej:
- Jeśli jest aktualnie pobierana: decyzja z informacją o wysokości renty,
- Jeśli niedawno zakończona: decyzja wstrzymująca lub informacja z ZUS o okresie renty rodzinnej.
 
6. W przypadku osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności:
 
✔      Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
 
7. W przypadku odbycia służby wojskowej:
 
✔      książeczka wojskowa.
 
8. Transfer zasiłku z zagranicy:
 
✔      Podstawowe dokumenty do rejestracji (poświadczenie wykształcenia oraz dokumenty
z ostatniej pracy)
 
✔      Druk U-2 (jeśli dokument został już wydany)
 
 

Wykazy umów zawartych z pracodawcami

nnk.asset.publisher.attachments

Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2012 roku
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2012 roku.pdf 202 KB
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2013 roku
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2013 roku.pdf 2259 KB
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2014 roku
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2014 roku.pdf 2837 KB
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2015 roku
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2015 roku.pdf 258 KB
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2016 roku
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2016 roku.pdf 247 KB
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2017 roku
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2017 roku.pdf 266 KB
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2018 roku
Wykaz pracodawców, z którymi zawarto umowy w 2018 roku.pdf 264 KB
Wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2019 roku
Wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2019 roku.pdf 188 KB
Wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2020 roku
Wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2020 roku.pdf 159 KB
Wykaz pracodawców z któymi zawarto umowy w 2021
Wykaz pracodawców z któymi zawarto umowy w 2021.pdf 698 KB
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2022r
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2022r.pdf 880 KB
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2023r.
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2023r..pdf 153 KB
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2024r.
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2024r..pdf 440 KB
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2025r
wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2025r.pdf 97 KB

wykaz pracodawców z którymi zawarto umowy w 2025r


Solidny Pracodawca Roku

Już po raz XXIII przeprowadzany jest ogólnopolski konkurs o tematyce pracowniczej- Solidny Pracodawca Roku.

Poniżej adres strony internetowej projektu Solidny Pracodawca, materiał video, oraz informacje o projekcie.

"Celem programu Solidny Pracodawca Roku jest wyłonienie najlepszych pracodawców w Polsce, szczególnie tych, którzy promują najciekawsze rozwiązania z zakresu HR. Program odbywa się w kilku równorzędnych kategoriach branżowych, regionalnych, oraz ogólnopolskiej. Organizatorzy: „Strony Biznesu Plus”, „Strony Rynku” oraz „Rzecz o Biznesie” co roku sukcesywnie realizują program Solidny Pracodawca Roku, wspierając firmy, których polityka personalna jest na najwyższym poziomie. Kolejne lata przynoszą wiele pozytywnych zaskoczeń i nowości w zakresie HR. Jeśli czujesz, że Twoja firma to solidny pracodawca, zgłoś się do nas!" - ogłaszają organizatorzy projektu.

 

Źródło zdj.: WWW.SOLIDNYPRACODAWCA.PL

 

nnk.asset.publisher.attachments

Solidny Pracodawca Roku informacja 25
Solidny Pracodawca Roku informacja 25.pdf 619 KB

STAŻE

nnk.asset.publisher.attachments

wniosek o zorganizowanie stażu
wniosek o zorganizowanie stażu.pdf 330 KB
wniosek o organizację stażu
wniosek o organizację stażu.doc 111 KB
OPINIA o odbywającym staż FP
OPINIA o odbywającym staż FP.pdf 109 KB
OPINIA o odbywającym staż
OPINIA o odbywającym staż .odt 13 KB
Lista obecności FP
Lista obecności FP.pdf 122 KB
Lista obecności FEM-EFS+
Lista obecności FEM-EFS+.pdf 137 KB
KLAUZULA INFORMACYJNA_pracodawca_przed_promocja_zatrudnienie
KLAUZULA INFORMACYJNA_pracodawca_przed_promocja_zatrudnienie.pdf 174 KB
KLAUZULA INFORMACYJNA_osoby_reprezentujace_promocja_zatrudnienie
KLAUZULA INFORMACYJNA_osoby_reprezentujace_promocja_zatrudnienie.pdf 175 KB

STAŻE

nnk.asset.publisher.attachments

wniosek o zorganizowanie stażu
wniosek o zorganizowanie stażu.pdf 330 KB
wniosek o organizację stażu
wniosek o organizację stażu.doc 111 KB
OPINIA o odbywającym staż FP
OPINIA o odbywającym staż FP.pdf 109 KB
OPINIA o odbywającym staż
OPINIA o odbywającym staż .odt 13 KB
Lista obecności FP
Lista obecności FP.pdf 122 KB
Lista obecności FEM-EFS+
Lista obecności FEM-EFS+.pdf 137 KB
KLAUZULA INFORMACYJNA_pracodawca_przed_promocja_zatrudnienie
KLAUZULA INFORMACYJNA_pracodawca_przed_promocja_zatrudnienie.pdf 174 KB
KLAUZULA INFORMACYJNA_osoby_reprezentujace_promocja_zatrudnienie
KLAUZULA INFORMACYJNA_osoby_reprezentujace_promocja_zatrudnienie.pdf 175 KB

ODPOWIEDZIALNY PRACODAWCA – Lider HR 2025

ODPOWIEDZIALNY PRACODAWCA – Lider HR 2025 to ogólnopolski Program z obszaru human resources (HR). Jego celem jest upowszechniane oraz propagowanie właściwych wzorców, modeli i strategii działań w zakresie polityki personalnej oraz strategii integracji spraw personalnych ze sprawami biznesowymi. Program adresowany jest do firm prowadzących swoją działalność na terenie Polski, dla których dbałość o warunki pracy i rozwój pracowników wpisana jest w strategię przedsiębiorstwa. Głównym kryterium wyboru laureatów Programu jest szeroko rozumiana jakość zatrudnienia.

 

​​​​​​

Dlaczego warto zostać ODPOWIEDZIALNYM PRACODAWCĄ 2025?
Godło ODPOWIEDZIALNY PRACODAWCA – Lider HR 2025 jest wiarygodną gwarancją rzetelności, solidności i wysokiej pozycji rynkowej laureata, a także doskonałą inwestycją w dalszy, dynamiczny rozwój firmy. Dodatkowo jest doskonałym narzędziem pomocnym w pozyskiwaniu nowych pracowników – przyznany tytuł i godło potwierdzają, iż laureat jest pracodawcą godnym polecenia, stanowiąc czytelny przekaz dla osób szukających zatrudnienia.
 

Chcesz zgłosić swoją firmę do programu ?

Wypełnij formularz znajdujący się tu.

 

 


Małopolski pociąg do kariery - sezon 1: Rekrutacja dla osób w wieku pomiędzy 45 a 89 rokiem życia

We wtorek 28 stycznia 2025r. o godzinie 12:00 Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie rozpoczyna kolejną rekrutację do projektu „Małopolski pociąg do kariery – sezon 1" dla osób w wieku pomiędzy 45 a 89 rokiem życia.  Przygotowane zostało 2000 miejsc.

Uczestnikiem projektu możesz zostać jeśli:

  • jesteś osobą która ma 45 lat i która nie ukończyła jeszcze 90 lat,
  • jesteś osobą związaną z Małopolską (przez miejsce zamieszkania lub pracy),
  • nie prowadzisz działalności gospodarczej,
  • posiadasz obywatelstwo polskie lub zezwolenie na pobyt lub wizę, upoważniające do pobytu i podjęcia pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Dodatkowo wymagamy spełnienia jednego z poniższych warunków – zgodnie z Regulaminem:

  • jesteś osobą pracującą – potwierdzisz to odpowiednim zaświadczeniem, którego wzór otrzymasz po pozytywnej weryfikacji twojego formularza zgłoszeniowego,
  • jesteś osobą z niepełnosprawnościami – potwierdzisz to orzeczeniem lub zaświadczeniem potwierdzającym status osoby z zaburzeniami psychicznymi.

Osoby z niepełnosprawnościami mogą nie posiadać zatrudnienia. Więcej na ten temat dowiesz się z artykułu Dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Jeżeli z powodzeniem zapiszesz się do projektu i spełnisz wszystkie formalności, będziesz mógł/a otrzymać 335 bonów szkoleniowych (o łącznej wartości 5025 zł). Możesz zapłacić nimi za różne usługi rozwojowe: szkolenia, kursy, egzaminy, coaching i mentoring.

Pamiętaj!

  • Bonów nie możesz wykorzystać na dofinansowanie do studiów podyplomowych,
  • Usługi rozwojowe musisz zrealizować do 30 września 2025 roku.

Rekrutacja odbywać się będzie poprzez stronę projektu Małopolski pociąg do kariery, na której po kliknięciu kafelka „Zgłoszenie do projektu", będzie dostępny formularz zgłoszeniowy.

Więcej informacji na temat warunków udziału w projekcie znajdziesz na stronie projektu, w artykule Szczegóły naszej oferty oraz w zakładce Dla uczestnika projektu.

Zachęcamy do śledzenia aktualności na stronie projektu, gdzie na bieżąco zamieszczane są informacje na temat projektu i prowadzonych rekrutacji.

Informacja o finansowaniu Projektu

Projekt Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie pn. „Małopolski Pociąg do Kariery – sezon 1″ realizowany w ramach programu „Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027″, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.14 Kształcenie osób dorosłych w systemie popytowym, typ A, jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

Wartość projektu: 90 000 000,00 zł, w tym: wkład funduszy europejskich: 76 500 000,00 zł, wkład budżetu państwa: 9 000 000,00 zł.

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

 

 

źródło zdj.: https://projekt.pociagdokariery.pl


Prace interwencyjne


Prace interwencyjne


Stopa bezrobocia rejestrowanego

Uprzejmie informujemy, iż GUS dokonuje korekty stopy bezrobocia wynikającej z ustalenia ostatecznej liczby pracujących.

Kolorem czerwonym oraz * oznaczono wartości po korekcie GUS. (ostatnia korekta dotyczyła okresu grudzień 2023 - wrzesień 2024)

 

Stopa bezrobocia w roku 2024


Miesiąc
Polska woj. Małopolskie PUP Oświęcim
grudzień 5,1 4,2 4,7
listopad 5,0 4,1 4,6
październik 4,9 4,1 4,5
wrzesień 5,0 4,1 4,7
sierpień 5,0 4,1 4,7
lipiec 5,0 4,1 4,6
czerwiec 4,9 4,1 4,7
maj 5,0 4,2 4,7/4,8*
kwiecień 5,1 4,3 4,9/5,0*
marzec 5,3 4,4 5,2
luty 5,4 4,5 5,3/5,4*
styczeń 5,4 4,4/4,5* 5,3


 

Stopa bezrobocia w roku 2023


Miesiąc
Polska woj. Małopolskie PUP Oświęcim
grudzień 5,1 4,2 4,9
listopad 5,0 4,1 4,9
październik 5,0 4,1 4,9
wrzesień 5,0 4,1 5,0
sierpień 5,0 4,3/4,2* 5,1
lipiec 5,0 4,4/4,2* 5,2
czerwiec 5,0/5,1* 4,3/4,2* 5,2/5,3*
maj 5,1 4,5/4,3* 5,2/5,1*
kwiecień 5,2/5,3* 4,6/4,5* 5,4/5,5*
marzec 5,4 4,8/4,6* 5,7
luty 5,5/5,6* 4,9/4,7* 5,8
styczeń 5,5 4,8/4,7* 5,9


 

Stopa bezrobocia w roku 2022


Miesiąc
Polska woj. Małopolskie PUP Oświęcim
grudzień 5,2 4,5/4,4* 5,5
listopad 5,1 4,5 5,6
październik 5,1 4,5 5,6
wrzesień 5,1 4,5 5,5
sierpień 4,8/5,2* 4,1/4,5* 5,2/5,6*
lipiec 4,9/5,2* 4,1/4,5* 5,1/5,5*
czerwiec 4,9/5,2* 4,1/4,5* 5,1/5,6*
maj 5,1/5,4* 4,2/4,7* 5,4/5,8*
kwiecień 5,2/5,6* 4,4/4,8* 5,6/6,0*
marzec 5,4/5,8* 4,5/5,0* 5,6/6,1*
luty 5,5/5,9* 4,6/5,1* 5,7/6,2*
styczeń 5,5/5,9* 4,6/5,1* 5,8/6,2*

Stopa bezrobocia w roku 2021


Miesiąc
Polska woj. Małopolskie PUP Oświęcim
grudzień 5,4/5,8* 4,5/5,0* 5,5/6,0*
listopad 5,4 4,6 5,6
pażdziernik 5,5 4,6 5,8
wrzesień 5,6 4,8 6,0
sierpień 5,8 4,9 6,2
lipiec 5,8/5,9* 5,0/4,9* 6,3
czerwiec 5,9/6,0* 5,1/5,0* 6,3
maj 6,1 5,3/5,2* 6,6
kwiecień 6,3 5,4 6,8
marzec 6,4 5,5 6,9
luty 6,5/6,6* 5,6 7,1
styczeń 6,5 5,6 7,1

 

Stopa bezrobocia w roku 2020


Miesiąc
Polska woj. Małopolskie PUP Oświęcim
grudzień 6,2/6,3* 5,3 6,7
listopad 6,1 5,3 6,7
październik 6,1 5,2 6,6
wrzesień 6,1 5,2 6,8
sierpień 6,1 5,2 6,7/6,8*
lipiec 6,1 5,2/5,1* 6,7/6,8*
czerwiec 6,1 5,2/5,1* 6,7/6,8*
maj 6,0 5,1/5,0* 6,6/6,7*
kwiecień 5,8 4,8/4,7* 6,1/6,2*
marzec 5,4 4,3 5,5/5,6*
luty 5,5 4,4/4,3* 5,5/5,6*
styczeń 5,5 4,3 5,5

 

Stopa bezrobocia w roku 2019


Miesiąc
Polska woj. Małopolskie PUP Oświęcim
grudzień 5,2 4,1 5,1
listopad 5,1 4,0 5,1
październik 5,0 4,0 5,0
wrzesień 5,1 4,1 5,1
sierpień 5,2 4,2/4,1* 5,3/5,2*
lipiec 5,2 4,2 5,3/5,2*
czerwiec 5,3 4,2 5,2/5,1*
maj 5,4 4,4/4,3* 5,3
kwiecień 5,6 4,5 5,5/5,4*
marzec 5,9 4,8/4,7* 5,7/5,6*
luty 6,1 4,9 5,8
styczeń 6,1 4,9 5,9/5,8*
 
 

Stopa bezrobocia w roku 2018


Miesiąc

Polska

woj. Małopolskie

PUP Oświęcim

grudzień 5,8 4,7 5,7/5,6*
listopad 5,7 4,7 5,5
październik 5,7 4,6 5,4
wrzesień 5,7 4,7 5,4
sierpień 5,8 4,8/4,7* 5,5
lipiec 5,9/5,8* 4,8/4,7* 5,4/5,5*
czerwiec 5,9/5,8* 4,8/4,7* 5,3/5,4*
maj 6,1 4,9 5,6/5,7*
kwiecień 6,3 5,1 5,8/5,9*
marzec 6,6 5,4/5,3* 6,2/6,3*
luty 6,8 5,5 6,3/6,4*
styczeń 6,9/6,8* 5,6/5,5* 6,3/6,4*
       

 

 


   


Zawody deficytowe i nadwyżkowe

nnk.asset.publisher.attachments

BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2025
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2025.pdf 179 KB
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2024
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2024.pdf 119 KB
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2023r
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2023r.pdf 226 KB
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2022
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2022.pdf 197 KB
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2021
BAROMETR_ZAWODOW_wojewodztwo_malopolskie_powiat_oswiecimski_2021.pdf 198 KB
Barometr zawodów na rok 2020
Barometr zawodów na rok 2020.pdf 201 KB
Zawody nadwyżkowe i deficytowe - informacja sygnalna za I półrocze 2020
Zawody nadwyżkowe i deficytowe - informacja sygnalna za I półrocze 2020.pdf 32 KB
2019 - Zawody nadwyżkowe i deficytowe za 2019 r. powiat oświęcim
2019 - Zawody nadwyżkowe i deficytowe za 2019 r. powiat oświęcim.pdf 3448 KB
Zawody nadwyżkowe i deficytowe informacja sygnalna II półrocze 2019 powiat oświęcimski
Zawody nadwyżkowe i deficytowe informacja sygnalna II półrocze 2019 powiat oświęcimski.pdf 30 KB
Zawody nadwyżkowe i deficytowe informacja sygnalna I półrocze 2019 powiat oświęcimski
Zawody nadwyżkowe i deficytowe informacja sygnalna I półrocze 2019 powiat oświęcimski.pdf 29 KB
2018 - Zawody nadwyżkowe i deficytowe 2018r. powiat oświęcimski
2018 - Zawody nadwyżkowe i deficytowe 2018r. powiat oświęcimski.pdf 2641 KB
Zawody nadwyżkowe i deficytowe - informacja sygnalna I półrocze 2018 powiat oświęcimski
Zawody nadwyżkowe i deficytowe - informacja sygnalna I półrocze 2018 powiat oświęcimski.pdf 28 KB
2017 - Zawody nadwyżkowe i deficytowe 2017 powiat oświęcimski
2017 - Zawody nadwyżkowe i deficytowe 2017 powiat oświęcimski.pdf 3093 KB
Zawody nadwyżkowe i deficytowe - informacja sygnalna II półrocze 2017 powiat oświęcimski
Zawody nadwyżkowe i deficytowe - informacja sygnalna II półrocze 2017 powiat oświęcimski.pdf 29 KB

Informacje o urzędzie

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu 
Adres: ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim
Telefon:  33 842 49 07 
 33 842 57 71
e-mail: poczta@pup.oswiecim.pl
ePUAP: /PUPOswiecim/SkrytkaESP
NIP:  549-12-50-386
REGON:

 357113414

Filia w Kętach
Adres: ul. Żwirki i Wigury 27a, 32-650 Kęty
Telefon: 33 845 06 07
33 845 26 24
33 844 19 52
   
e-mail: filia.poczta@pup.oswiecim.pl

 

 
 
 
 

 


 

 


nnk.asset.publisher.info.header