Jak skutecznie zarządzać czasem pracy i projektami

WorkMe Up ma za sobą debiut jako przestrzeń spotkań. Pierwszy meetup, który odbył się 18 maja dotyczył korzyści płynących z pracy w co-workingu oraz produktywnego wykorzystywania czasu, jaki przeznaczamy na pracę zawodową. WorkMe Up to bezpłatne miejsce do pracy, które powstało dzięki zaangażowaniu Starostwa Powiatowego i Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu.
 
Pierwsza prezentacja przygotowana przez Marcina Magierę związana była z tematem co-workingu jako globalnego trendu, który staje się coraz bardziej popularny także wśród polskich przedsiębiorców. Główną zaletą wspólnego biura jest przede wszystkim komfort pracy. Miejsca takie odbiegają od tradycyjnych biur, stając się tym samym przestrzenią przyjazną i kreatywną, w której panuje zdrowa atmosfera pracy.  – Do co-worku trafiają w dużej mierze ludzie, którzy inspirują i sami szukają inspiracji – podkreślał podczas prezentacji Marcin Magiera, fan co-worku i start-up'ów. – Warto podkreślić, że statystyki mówią o tym, że do 2020 roku aż 40 proc. pracujących stanowić będą właśnie freelancerzy, niezależni wykonawcy czy samodzielni przedsiębiorcy. Do 2030 roku liczba ta może stanowić nawet 60 lub 70 procent ogółu pracujących. Dzisiaj trudno nam sobie coś takiego wyobrazić, ale ktoś mądry kiedyś powiedział: „Nie potrafimy sobie wyobrazić w jakich zawodach pracować będą nasze dzieci i wnuki – najważniejsze, by potrafiły programować" – dodał Magiera z Magme Agency.
Drugą część meetup'u przygotował Marcin Dłubis, programista, przedsiębiorca, twórca aplikacji mobilnych. Temat jego prezentacji dotyczył produktywnego wykorzystywania czasu jaki przeznaczamy na pracę. – Każda osoba, która zaczyna nowy projekt staje przed wyzwaniem odpowiedniego zagospodarowania czasu, tak aby dotrzymać terminu, a przy okazji znaleźć czas na całą resztę obowiązków i czas wolny od pracy – zaznaczył Marcin Dłubis. – Z pomocą zagospodarowania naszego bezcennego czasu przychodzą aplikacje, które doskonale pozwolą nam podzielić projekty i wyróżnić te priorytetowe, sprawdzą czas jaki realnie spędzamy nad wykonywanym zadaniem, a także przypomną o kolejnych deadline'ach – dodał właściciel firmy SoftLab.me
Aplikacje pomagające zarządzać czasem pracy i projektami z jakich korzystają obaj nasi prelegenci to:
 
Nozbe – polska aplikacja do zarządzania projektami, jedna z najlepszych na rynku: https://nozbe.com/pl/
 
Tyme 2 – dokładnie wyliczy nam czas, jaki przeznaczamy na każdy z projektów: http://tyme-app.com/
 
Trello – prosta i zarazem genialna aplikacja. Wirtualna tablica projektów, bez której trudno sobie wyobrazić dzielenie pracy pomiędzy cały team: https://trello.com/
 
Wunderlist – czyli wszystkie zadania z całego dnia w jednym miejscu w przejrzystej i intuicyjnej formie: https://www.wunderlist.com/
 
Time Sink – aplikacja działająca w tle, która co do sekundy wyliczy nam czas spędzony przed komputerem, w poszczególnych programach: https://manytricks.com/timesink/
 
Przypomnimy, że WorkMe Up to bezpłatna przestrzeń do pracy dla jednoosobowych firm oraz zespołów start-up'owych. Dzięki zaangażowaniu Starostwa Powiatowego i Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu korzystanie z tego miejsca jest bezpłatne! 
WorkMe Up wyposażone jest w światłowód o przepustowości 100/100MB - tak by zagwarantować wszystkim użytkownikom dostęp do szybkiego i bezawaryjnego internetu.  
Biuro znajduje się w internacie Powiatowego Zespołu nr 2 Szkół Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu, przy ul. Bema 4.
 
ZAPRASZAMY!
(NM)
 
Załączniki
work me up (jpg, 29 KB)