Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza pierwszy w 2024 roku nabór wniosków o finansowanie studiów podyplomowych.
Termin i miejsce składania wniosków:
Wnioski przyjmowane będą w terminie od dnia 02.02.2024 roku do dnia 30.11.2024 roku do godziny 23:59:
- w formie papierowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu ul Chopina 16A, 39-300 Mielec w godzinach pracy Urzędu (tj. w poniedziałek od godziny 08:00 do godziny 16:00, od wtorku do piątku od godziny 07:15 do godziny 15:15) w kancelarii urzędu - parter, pokój numer 1, lub
- w formie elektronicznej* - za pomocą platformy ePUAP (Pismo ogólne do urzędu), lub
- w formie elektronicznej* - poprzez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu (podpisanie pisma jest równoznaczne z podpisaniem wszystkich załączników do pisma, w tym wniosku).
* - Wnioski składane w formie elektronicznej muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej. Wnioski niepodpisane we wskazany sposób, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Zasady finansowania studiów podyplomowych w ramach niniejszego naboru:
Studia podyplomowe dla osób zamierzających podjąć zatrudnienie realizowane są na podstawie wniosku złożonego przez osobę uprawnioną wraz z informacją o studiach podyplomowych (druk wypełniany przez organizatora studiów podyplomowych) i deklaracją przyszłego pracodawcy dotyczącą zatrudnienia po studiach podyplomowych. Powiatowy Urząd Pracy zastrzega sobie uwzględnienie deklaracji zatrudnienia w zależności od przebiegu dotychczasowej współpracy z pracodawcą.
Obowiązujący druk wniosku został udostępniony w załącznikach do niniejszego naboru.
Maksymalna kwota finansowania z Funduszu Pracy kosztów studiów podyplomowych dla osób zamierzających podjąć zatrudnienie i wynosi 300% przeciętnego wynagrodzenia.
Finansowaniu podlegają studia podyplomowe, które mogą się rozpocząć do 30.11.2024 roku.
Objęcie osoby bezrobotnej daną formą pomocy musi wynikać z Indywidualnego Planu Działania (IPD).
Udział w formie wsparcia osoby młodej do 30 roku życia będzie poprzedzony oceną umiejętności cyfrowych w obecności doradcy zawodowego lub doradcy klienta.
Wnioski rozpatrywane będą według daty wpływu kompletnego wniosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu.
Wnioski, które wpłyną poza ustalonym terminem naboru będą rozpatrywane negatywnie.
Nabór może zostać zamknięty m.in. w przypadku napływu wniosków przekraczających łączną kwotę środków przeznaczonych na ten cel.
Szczegółowe zasady finansowania szkoleń indywidualnych określone zostały w „Zasadach finansowania usług rynku pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu" - do pobrania poniżej.
Szczegółowych informacji udziela
- Marta Nagaś
- Joanna Pawłowska
- numer telefonu: 17 7880083
Informacje dodatkowe:
Instrukcja jak wysłać Pismo do urzędu przez praca.gov.pl.
Wysłanie pisma wymaga założenia konta w portalu praca.gov.pl.
Informacja jak założyć konto w praca.gov.pl.
Pismo wymaga złożenia podpisu poprzez Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Informacja jak założyć Profil Zaufany.
Wysłanie pisma wymaga założenia konta w portalu praca.gov.pl.
Informacja jak założyć konto w praca.gov.pl.
Pismo wymaga złożenia podpisu poprzez Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Informacja jak założyć Profil Zaufany.